
Másfél évtizede egyetemi (főiskolai) oktató vagyok, korábban értékelési szakértő, és két évtizedig tanár, tanító voltam. Szakmai életutam közel négy évtizede alatt öttől ötvenöt éves korú tanítványokat tanítottam, s szinte folyamatosan tanulok: felsőoktatásban, önképzéssel, saját gyermekeimtől és tanítványaimtól. A tanulás és a kutatás főiskolásként varázsolt el először, s a mai napig flow-élményt vált ki, feltölt. Ezt az izgalmas felfedező-érzést és örömet igyekszem fiatal kollégáimmal és tanítványaimmal megosztani tanórán és azon kívül is. Szakmai és tudományos munkaközösségeket, műhelyeket három évtizede szervezek, vezetek pedagógusoknak és hallgatóknak. Hiszek a nemzedékek együttműködésében, a közösségi kapcsolatok erejében.
Kutatói pályám 40 évvel ezelőtt kezdődött tudományos diákköri hallgatóként, folytatódott kutató tanítóként, az SZTE diákjaként, majd 10 év kihagyás után újrakezdtem: a kutatói szerepek, célok, témák és társak változnak, a felfedezés izgalma és az alkotás élménye megmaradt.
Ha szöveges szakmai önéletrajzom is érdekli, kattintson ide!
Kutatói pályám legfőbb jellemzői különféle adatbázisokban, tudományos honlapokon is megtalálhatóak.
Tudományos munkám összefoglalója:Országos Doktori Tanács Adatbázis
Szakmai publikációim a Magyar Tudományos Művek Tárában
További honlapok, elérhetőségem:
Academia.edu
ResearchGate
LincedIn
Kutatói pályám 40 évvel ezelőtt kezdődött tudományos diákköri hallgatóként, folytatódott kutató tanítóként, az SZTE diákjaként, majd 10 év kihagyás után újrakezdtem: a kutatói szerepek, célok, témák és társak változnak, a felfedezés izgalma és az alkotás élménye megmaradt.
Ha szöveges szakmai önéletrajzom is érdekli, kattintson ide!
Kutatói pályám legfőbb jellemzői különféle adatbázisokban, tudományos honlapokon is megtalálhatóak.
Tudományos munkám összefoglalója:Országos Doktori Tanács Adatbázis
Szakmai publikációim a Magyar Tudományos Művek Tárában
További honlapok, elérhetőségem:
Academia.edu
ResearchGate
LincedIn